Kanada Yasam

Kanada Yasam

Saturday 10 May 2014

Kanada Deneyimleri Paylasimlari Basliyor

Uzun uzadiya bir ara verdim. Vermek durumunda kaldim cunku farkettim ki ben bu blogu doldurup okuyuculara fikir verirken sandigimdan da buyuk bir sorumluluk aliyorum aslinda. Kanada'daki "turistik maceralarima" son verip nacizane deneyimlerimi daha gercekci olarak size yansitabilmemin ve gercek anlamda fayda saglayabilecegimin bilincindeyim an itibariyle. Buraya ilk ayak bastigimiz gunden itibaren yaklasik 1 ay kadar ruyalarda yasadiginiz etrafi bulanik gorme durumumuz yasandi. Saka degil! Ruyada degiliz ama ne ben ne esim etrafi net goremiyoruz! Eminim ayni deneyimlerden gecen kisiler beni cok iyi anlayacaklardir. Sonrasinda turistik diye tabir ettigim her yemegin tadina bakma, her ilginc geleni deneme, yurtdisi alisverisleri ile mesgul olma donemine geldik. Bu donem zarfinda farkinda olmadan o kadar cok deneyim kazandik ki her uyandigimiz sabah ayaklarimiz bir onceki gunden daha saglam basiyordu artik yere. Bulanik goruntu artik kendini netlige birakiyordu. Nitekim bu 2 yila yakin bir sure icerisinde okulumuzu bitirdik, ehliyetlerimizi ve arabamizi aldik, is izinlerimize sahip olduk, sayisiz devlet dairesi islemlerine ek olarak vergi duzenlemeleri meselelerine bile karistik. Saymakla bitmez daha nicesini. Dunyanin her sehrinden arkadaslar edindik. 2 yil sure icerisinde sadece 1 kez Turkiye'ye seyahat ettik ve aslinda iki ulke arasinda ki farklari en cok bu seyahatimizde bilincli olarak yasadik.

Bundan sonraki paylasimlarimda bu farklari biraz daha gosterebilmek ve Kanada'ya gelme planlari olan kisilerin aklindaki sorulari en aza indirmek adina gunluk hayatimizdan karelere ve belki videolara da yer veriyor olacagim.

Takipte kalin :)
Eda

iletisim: uemduat@gmail.com

No comments:

Post a Comment