Kanada Yasam

Kanada Yasam

Friday 2 August 2013

Merhaba!

Merhaba!

Bu blogun temellerini 1 yil oncesinde atmayi planliyordum. Nitekim denedim ama begenmedim, icime sinmedi. Henuz cok yeniyken Kanada'da, bazi seyleri ilk kez gorup paylasmak o anda bana heyecan yasatsa da, okuyanlar acisindan guvenilir olmadigini dusunuyordum. Subjektif heyecanlarimi bir kenara birakip, burayi daha iyi tanimadan paylasimlarda bulunmanin yanlis oldugu kanisina iyi ki de varmisim! Dunyanin en buyuk 2. yuzolcumune sahip ulkesi hakkinda ahkam kescegimi soylemiyorum, fakat buraya tam 1 yil oncesinde ilk adim attigimdaki sudan cikmis balik halimden bir hayli uzaklastim. Hele hele, henuz Turkiyede iken agzima ilk Kanada kelimesinin yerlestigi siralarda zihnimde olusan belirsizlik su gunlerde ne mutlu ki yerini guzel deneyimlere ve kendime yetecek kadar bilgiye birakti.

Kanada'ya Agustos 2012'de esimle birlikte geldik. Kanada planlarimiz ise 2011'in ortalarinda basladi diyebilirim. Buraya gelmek isteyenler icin surecin uzun surdugunu ve belli disiplin halinde ilerlenilmezse gelmenin neredeyse imkansiz oldugunu belirtmem gerekir.

Genel olarak, Kanada' ya gelmek, Kanada' da yasam ve ipuclari, Kanada'dan beklentiler, Kanada hakkinda konusulan dogru ve yanlislar, Turkiye'ye ozlemler, okul ve is hayati ile hayattan kesitleri iceren temel basliklar altinda paylasimlar yapmaya gayret edecegim.

Eda

Iletisim: uemduat@gmail.com

No comments:

Post a Comment